söndag 20 april 2008

Inspiration

Återfick min inspiration idag... Var och hälsade på min syster och hennes kille och han spelade upp lite av sin musik för mig och jag blev genast inspirerad att skriva musik igen.. Har suttit halva kvällen och spelat gitarr och fick faktiskt till något som skulle kunna vara något.. lyssna längst ner på sidan.. är i alla fall början till något.. känns som jag sprudlar av energi just nu.. har en massa texter i huvudet oxå..
Lillan är dock bara intresserad av Totte.. satt igår och komponerade ihop en dvd med alla Totteböckerna (filmatiserat) åt henne.. hon sitter verkligen som trollbunden.. det är roligt att se.
Imorgon får vi hem tapeterna oxå.. ska bli trevligt även om man inte kan börja tapetsera på en gång tyvärr.. bra om man tagit över huset först =)
Jaja.. nu tror jag att jag ska gå och sova.. är en dag imorgon oxå..

Inga kommentarer: