tisdag 9 december 2008

Happy birthday to..... me...

Jo så sant som det var sagt.. Idag fyller man år..
Härlig dag för comeback i bloggeriet?
Så.. det har väl hänt både en och fem grejer sen sist jag skrev misstänker jag..
få se nu:

* Gjort om i hallen (lagt klinkers och golvvärme och skaffat garderob)
* Planerar för vårens gifermål med min kära sambo
* Varit pappaledig ett bra tag
* Axel har börjat gå
* Emma är en hårsmån från anställning samt snart klar med sin examen
* Farmor har fyllt 70 år
* Stökat fram julen
* Träffat tomten

Ja å säkert en massa mer saker... Kan tänkas att det hänt en del saker sen i somras då jag skrev sist (skäms lite). Men har fått peekar från både här och där så nu kör ja väl på ett tag till.. Har dessutom lovat någon att snygga till en rubrik så vi får så vart mitt verk dyker upp =) väntar dock på lite bilder *peek peek*
Ja ja nu ska ja gå å hämta lillskruttan på dagis snart så nu får det räcka för idag!

love
/Danne

Inga kommentarer: