onsdag 10 december 2008

Onsdag

Ja det har varit onsdag hela dagen idag.. Har hänt lite smågrejjs i min lilla intressanta värld även idag =)
Jag, älsklingen och dom små liven exklusive axel har varit och tagit dos 1 av Twinrix idag.. Twinrix undrar ni? Ja men ni har väl sett reklamen... "skyddar mot BÅDE Hepatit A och B"
Axel var dock snäppet för ung för att ta första dosen (av 3) så vi får vänta tills han mognat en stund till.. Näe vi tänkte det var lika bra å ta på båda barna med tanke på att det är livslångt skydd.. Anledningen till att vi tar? Jo vi ska ut och resa i April, närmare bestämt till Egypten.. typ hit
Ska bli riktigt nice!

Så.. sen lekte vi lite på fc (ja, jag gillar å vara där) och sedan gick vi hem efter lunch.. Jag lät barnen sova medans jag stökade ihop hemma, smaskade i mig sista biten smörgåstårta och sedan kom pappa förbi och öånade bilen då han och mor skulle till Lycksele.. Sedan kom Fia & Rickar förbi med lilltjoppan och fikade samt lekte av sig en stund.. trevligt trevligt... jag presenterade henne för rubriken jag snickrat ihop åt henne och vi pillrade till några detaljer och voila där satt den.. resultat finns här..
Vart faktiskt riktigt bra...

Yes yes sen förflöt kvällen lugnt då vi alla varit rätt dåsiga efter sprutor och elände idag.. lite Oskyldigt dömd varvat med två avsnitt Heroes avrundade kvällen på ett bra sätt.. tog mig en liten whiskey av den jag fick av min kära far dessutom (av helt medicinska skäl, givetvis) för att lugna min hostande hals...
Det hjälpte faktiskt... hoppas det håller i sig imorgon oxå..
Nämen huvva vad klockan slår sent.. nu blir det bingen för min del..

See Ya!

Inga kommentarer: