tisdag 9 december 2008

Utmaning?

Jag har blivit utmanad av Fia

De regler som gäller är:
-Länka till den person som utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
-Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
-Utmana tre personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. -Låt dessa personer veta att de är utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Sju saker om mig:

* Jag kan laga mat (även om det inte händer så ofta)

* Jag har tänkt gifta mig i vår

* Mina barn är mitt liv

* Jag älskar tv-spel

* Jag är dålig på att blogga (får skärpa mig där)

* Jag ställer alltid upp

* Jag avskyr kedjebrev

Man tackar för utmaningen men eftersom jag avskyr kedjebrev hur "roliga" dom än verkar vara så stannar dom alltid när dom kommer till mig...

Inga kommentarer: