tisdag 9 december 2008

Puh...

Alldellens slut nu.. nästan halva släkten ha varit på besök ikväll.. blir som stojigt och livat en stund då. Och sen sitter man här och det är alldellens tyst.. shit vad skönt tystnad kan vara ändå. Om jag fick några presenter undrar ni? Jo, några fick jag allt som den snälle gosse jag är =)

* 1 st Whiskey av Mor & Far (mums)

* 1 st snygg tröja från min kära syster
* 3 par sockar och 2 par kallingar samt en låda tryffelchoklad av Farmor
* 1 st Hjortronvin av Ida, Victoria, Gustav & Isak (spännande!!)
* 1 par nya jeans av min kära Emma + barn
* 1 st 10-pack cd-rw skivor av Faster m. familj

Till detta nybakta bullar av kära älsklingen och hennes fantastiskt goda smörgåstårta *mmmm* å lite annat småfika..
Kort sagt en mycket lyckad afton här på Näverstigen..

----Danne-----


1 kommentar:

Anonym sa...

En får till att gratulera till:
*Födelsedagen
*Giftemålet
*och bloggandet :)

/Vi på andra sidan Näverstigen