tisdag 18 mars 2008

Bland knoppar och IKEA

Ja så var denna dagen snart till ändå och 650 km senare är jag hemma i kära Robban igen efter en liten Sundsvallstur. Körde en sjukresa dit och passade på att dyka in på både Biltema (för att köpa nya köksknoppar till huset samt lite andra grejer som kunde behövas) och IKEA. Men egentligen förstår jag mig inte riktigt på själva grejen med IKEA. Jag menar en del tjejer njuter ju fasen mer av att gå omkring på IKEA en hel dag än av sex. Verkar som om det där stället tillfredställer bra många behov i alla fall. Just den här gången hade jag inte med mig min bättre hälft (kanske lite tur på ett sätt) så besöket tog mig till det jag behövde och sedan snabbt som attan ut därifrån. Ett ställe som är så där extremt gigantisk ger mig lite svindel.. Jag menar två våningar samt ett jättelager och är man inte nöjd där kan man gå till Birsta Center som är då minst lika stort där både klädbutiker och annat huserar. *suck* Både längtar och bävar tills vi ska dit hela familjen.. iofs ska vi till Haparandas motsvarighet, men ja kan inte tänka mig att det är nå mycket mindre där uppe.. å andra sidan finns ju ALCO där.. =)

1 kommentar:

Pjöller maja sa...

kul att du bloggar!! nu ska ja kika in här titt som tätt =) får jag ha dig på min blogg lista??